La troisième semaine. - Reisverslag uit Ruoms, Frankrijk van Jelle Vroon - WaarBenJij.nu La troisième semaine. - Reisverslag uit Ruoms, Frankrijk van Jelle Vroon - WaarBenJij.nu

La troisième semaine.

Door: unjelle

Blijf op de hoogte en volg Jelle

22 Juli 2012 | Frankrijk, Ruoms

Bonjour à tous!

Deze week was weer een week van veel beweging. Heel de groep van de vaste Franse jongeren zijn vertrokken. Per dag gingen er een paar weg en werd er veel afscheid genomen. Ik vind het echt heel jammer, want het was zon leuke, hechte en enthousiaste groep! Dat is toch wel het moeilijkste van werken op een camping. Je moet elke dag wel afscheid nemen van mensen met wie je leuk contact hebt gehad.
Maar een groot voordeel, er komen ook heel veel leuke nieuwe mensen bij! Deze week hebben Nomi en ik een cadeautje gehad van Nathalie en haar vriend wat ze op de markt hadden gekocht. Nomi heel een beertje gehad met I (L) Ardeche en ik een ketting met mijn naam en La Plaine erin gegraveerd. Voor dit soort dingen doe je het toch wel hoor!
Maandag en Dinsdag hebben we ook afscheid genomen van de boefjes. Ik mis ze stiekem toch wel hoor. Dat ze achter je aan komen rennen, een knuffel geven of met je willen dansen. Gelukkig wonen ze in de buurt, dus kan ik ze na de vakantie een keertje opzoeken.
Verder hebben we deze week op een dag de Olympische Spelen gehouden. Dit was echt een superleuke dag en er was veel opkomst! Het enige nadeel was dat het maarliefst 43 graden was in de volle zon. Gelukkig hadden we in de middag de zwembadspelen gepland!
Tot slot stond er gisteren ineens een verassing voor mn deur. Ik was net 30 seconden onder de douche en er werd op de deur gebonst door een collega dat er Nederlandse mensen voor mij waren. Dus ik dacht dat het gewoon campinggasten waren met een vraag ofzo, maar nee! Het waren Nico en Caroline! Dus daar hebben we nog ff een cola'tje mee gedronken en gekletst over hoe het ging. Het is toch wel fijn om weer ff gezichten te zien van het thuisfront!
Vanaf vandaag is de nieuwe werkweek weer begonnen, dus we gaan er weer flink tegen aan!

A+

  • 22 Juli 2012 - 15:34

    Corien:

    Superleuk Jelle! Veel succes en plezier nog!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Ruoms

Werken op camping La Plaine in de Ardêche!

Recente Reisverslagen:

17 Augustus 2012

Laatste berichtje uit Frankrijk!

11 Augustus 2012

Semaine 6.

06 Augustus 2012

Mes parents.

30 Juli 2012

Le pétanque et le mini club.

22 Juli 2012

La troisième semaine.
Jelle

Actief sinds 10 Juni 2012
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 6261

Voorgaande reizen:

29 Juni 2012 - 26 Augustus 2012

Werken op camping La Plaine in de Ardêche!

Landen bezocht: