La première groupe part. - Reisverslag uit Ruoms, Frankrijk van Jelle Vroon - WaarBenJij.nu La première groupe part. - Reisverslag uit Ruoms, Frankrijk van Jelle Vroon - WaarBenJij.nu

La première groupe part.

Door: unjelle

Blijf op de hoogte en volg Jelle

14 Juli 2012 | Frankrijk, Ruoms

Bonjour à tous!

Vandaag is het dan zover: De vrije dag!
Een dag waarop we schoonmaken, wassen, boodschappen doen en andere klusjes. En stiekem nog van het weer genieten, aangezien het hier gewoon boven de 30 graden is!
Weer een week gehad waar veel is gebeurt. Nieuwe activiteiten gedaan, zoals rugby. Als jullie mij kennen, dan weet je dat ik dat nog nooit van mijn leven heb gedaan. Maargoed, een collega heeft het in het Frans uitgelegd en ik ging vol goede moed naar het sportterrein. Eenmaal daar aangekomen: 5 brede gasten die in het dagelijks leven rugby spelen. Welcome to hell! Maar uiteindelijk kan ik zeggen dat ik gewoon netjes meegespeeld heb en ze daarna vriendelijk bedankt heb voor de nieuwe ervaring! Gelukkig konden ze er wel om lachen dat ik het nog nooit gespeeld had.
Verder hebben we deze week de eerste welcome show en de jukebox show mogen meespelen. Hier hebben we hele leuke reacties op gehad! Op een paar kleine slippertjes hebben we het er goed vanaf gebracht.
Ik ben elke dag in het zwembad te vinden om lekker met de gasten de kletsen. Zo heb ik anderhalve week geleden 2 gezinnen ontmoet uit Roosendaal met allebei 2 zoontjes van 4 en 6 jaar. Deze kids maken elke dag mijn dag helemaal goed. Als ze een glimp opvangen van mij dan zijn de ouders hun kinderen kwijt omdat ze dan om mijn nek heen hangen. Helaas is er een tijd van komen en gaan en vertrekken deze boefjes over 2 dagen. Gelukkig heb ik foto's en 2 super lieve tekeningen om als herinnering te koesteren.
Net als deze 2 gezinnen vertrekt een heel groot deel van de eerste groep waarmee we hebben samengewerkt. Ik had niet verwacht dat ik dit echt erg zou vinden. Je bouwt in een korte tijd zo'n goede en leuke band op met deze mensen dat ik zelf het gevoel heb dat ik vandaag of morgen ook terug naar huis ga. Maar alle gezinnen die nu weggaan daar komen dit weekend 50 nieuwe gezinnen voor terug. Toch denk ik dat de eerste groep mij het meest bij zal blijven van deze vakantie.

A+

PS: Foto's zijn te vinden op Facebook.

  • 15 Juli 2012 - 18:48

    Sander:

    Echt lief dat je tekeningen hebt gekregen en ook vooral heel leuk dat je met die mensen zo snel een band op kan bouwen. En elke nieuwe ervaring is er weer 1 extra, dus dat is altijd goed! :D Hopelijk mag je nog veel meer nieuwe en leuke ervaringen opdoen!

    A biêntot, professeur!

  • 16 Juli 2012 - 10:03

    Margo:

    Bonjour Jelle,
    Il pleur ici,dus lees ik graag jouw zonnig verhaal.
    Raar idee dat de vakantie er voor velen alweer op zit.
    Grappig dat je al zo snel een band krijgt met de gasten. Maar juist voor kinderen is het stoer dat zij jou kunnen aanspreken in hun eigen taal.
    Geniet van het zonnetje. Wij moeten daar zeker nog een week op wachten!!!

  • 18 Juli 2012 - 21:21

    Alyssia Maïskorrel:

    Jaaa leuke verhaaltjes Jelle! J'espère que ton français s'a amélioré de sorte que nous pouvons parler français uniquement quand tu reviendras (je dois m'entraîner!). Heel veel plezier daar en GENIET! Heel veel liefs vanuit regenachtig D-town xxx

  • 20 Juli 2012 - 20:58

    Linda:

    hee Jelle,
    in ga je reisverslag volgen hoor! weet ik ook hoe het nu is op La Plaine Smile je gaat toch niet die 4 tijdschrift blaadjes van mij en Larissa met dat (Harry)Jelle Styles echt mee naar huis nemen he? hihii het was echt heel leuk op de camping! mede dankzei jou en Nomi :)
    xLinda

    p.s ik weet niet of je het zag (hoop het niet) maar ik had tranen in mijn ogen bij het afscheid nemen :s ik vond jou en Nomi zo aardig Smile

  • 02 Augustus 2012 - 20:21

    Bertine:

    Salut Jelle! On dirait que tu t'amuses bien! Bon fin de sejour et à bientôt! Bertine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Ruoms

Werken op camping La Plaine in de Ardêche!

Recente Reisverslagen:

17 Augustus 2012

Laatste berichtje uit Frankrijk!

11 Augustus 2012

Semaine 6.

06 Augustus 2012

Mes parents.

30 Juli 2012

Le pétanque et le mini club.

22 Juli 2012

La troisième semaine.
Jelle

Actief sinds 10 Juni 2012
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 6263

Voorgaande reizen:

29 Juni 2012 - 26 Augustus 2012

Werken op camping La Plaine in de Ardêche!

Landen bezocht: