Semaine 6. - Reisverslag uit Ruoms, Frankrijk van Jelle Vroon - WaarBenJij.nu Semaine 6. - Reisverslag uit Ruoms, Frankrijk van Jelle Vroon - WaarBenJij.nu

Semaine 6.

Blijf op de hoogte en volg Jelle

11 Augustus 2012 | Frankrijk, Ruoms

Bonjour à tous!

Week 6 is weer achter de rug. Een week vol spanning en sensatie.
Nomi moest eigenlijk een week eerder weg in verband met de nieuwe opleiding. Om dit te regelen was wel ff een gedoe, maar het is gelukt! En nu gaat ze zelfs 2 weken eerder naar Nederland, dat wil zeggen dat ze ons volgende week zaterdag gaat verlaten en dat Patrick van Zomerjobs haar plek vervangt voor de resterende 2 weken. We proberen daarom deze laatste vrije dag en de rest van de week zoveel mogelijk leuke dingen te doen.
We zijn vanmorgen om 6.45 uur opgestaan om vervolgens om 7.45 uur voor 2 uur te gaan paardrijden door de mooie omgeving van de Ardèche. We hebben echt heel de week af zitten tellen voor deze dag, want we hadden er superveel zin in! Het was echt superleuk om op een paard door de bergen en de rivier van de Ardèche te rijden. Onze billen raakte nog net het water niet in de rivier, dus dat was een geslaagde morgen. Vandaag onze laatste grote gezamelijke was aan het doen en straks lekker bakken aan de rand van het zwembad, want het is 'maar' 35 graden hier.
Verder zijn er 2 blonde meisjes van 6 jaar helemaal weg van me. Ze willen me limonade geven omdat ik hard heb gedanst, ze willen heel de dag met me zwemmen, ze willen continu weten wat ik aan het doen ben en dat ik op hun slaapfeestje kom. Als ik vraag of ze verliefd zijn schreeuwen ze nee en vervolgens rennen ze giechelend weg. Helaas vertrekken deze jonge dames maandag weer. (Wat een rust! hahaha, maar wel heel jammer!)
Voor de rest heb ik deze week mijn 2e pétanque toernooi gedaan en dit ging al een stuk beter!

Nog een weekje tot Nomi naar huis gaat en het dan zelf nog een weekje volhouden en dan zit dit seizoen er alweer op. De tijd vliegt toch harder dan je denkt, ondanks dat je 6 dagen per week, 14 uur per dan werkt.

Tot snel!

Bisous.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Ruoms

Werken op camping La Plaine in de Ardêche!

Recente Reisverslagen:

17 Augustus 2012

Laatste berichtje uit Frankrijk!

11 Augustus 2012

Semaine 6.

06 Augustus 2012

Mes parents.

30 Juli 2012

Le pétanque et le mini club.

22 Juli 2012

La troisième semaine.
Jelle

Actief sinds 10 Juni 2012
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 6261

Voorgaande reizen:

29 Juni 2012 - 26 Augustus 2012

Werken op camping La Plaine in de Ardêche!

Landen bezocht: