Mes parents. - Reisverslag uit Ruoms, Frankrijk van Jelle Vroon - WaarBenJij.nu Mes parents. - Reisverslag uit Ruoms, Frankrijk van Jelle Vroon - WaarBenJij.nu

Mes parents.

Blijf op de hoogte en volg Jelle

06 Augustus 2012 | Frankrijk, Ruoms

Bonjour à tous!

Het was ff aftellen, maar daar waren ze dan! Mijn ouders en broer waren een paar dagen op de camping. Ze zouden donderdag middag rond 4 of 5 uur aankomen, maar toen ik s'ochtends om 9.45 uur mijn rondje over het terras liep dacht ik Sander te zien op het parkeer terrein, maar ik dacht, nee, dat kan niet. Maar toen mn moeder ernaast stond was het toch wel zo, dus dat was een leuke verrassing! We hebben gelijk een rondje over de camping gelopen en flink bijgekletst.
Vrijdag morgen moest ik met de animatie naar de markt in Ruoms, dus toen konden ze gelijk mee. Hier hebben we lekker rondgelopen en lekkere dingentjes gekocht. Helaas moest er voor de rest heel de dag gewerkt worden.
Gisteren zijn we met zijn 5-en lekker een dagje weggeweest. Eerst naar het dorpje Sampzon wat op een berg ligt waar we op de camping tegenaankijken. Het uitzicht vanaf daar was echt fantastisch. Je kijkt over al de bergen heen die in de buurt liggen. Daarna zijn we door alle bergen heengereden naar de grotten van Madeleine. Dit waren 2 grotten in 1 waar we een rondleiding hebben gedaan. Dit was met diashows en muziek in bepaalde 'zalen'. Heel gaaf gedaan!
Om de dag af te sluiten hebben we lekker de BBQ aangezet en lekker gegeten en gedronken. Nomi en ik hadden zo'n dag van de camping af echt even nodig. Even ontspannen en dingen in de omgeving bekijken, want de Ardèche is echt een super mooie regio.
We zijn nu 5 weken aan het werk en nog 3 weken te gaan. Na deze 5 weken heb ik echt een hele goede vriendschap opgebouwd met Nomi. We hebben heel erg veel aan elkaar in de tijd dat we hier nu zitten en steunen elkaar door dik en dun. Ik zie nu al tegen het moment op dat we in Nederland zijn en allebei weer naar school moeten. Als je 2 maanden zo intens met elkaar samen werkt/leeft is dat best weer even omschakelen. Ik ben supertrots op haar ondanks te tegenslagen die er wel eens voorbij komen vliegen! :)
Dit is een mooie afsluiter.

A plus.

  • 06 Augustus 2012 - 12:50

    Roxy:

    mooie/leuke verhalen jelle!!! lees ze trouw xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Ruoms

Werken op camping La Plaine in de Ardêche!

Recente Reisverslagen:

17 Augustus 2012

Laatste berichtje uit Frankrijk!

11 Augustus 2012

Semaine 6.

06 Augustus 2012

Mes parents.

30 Juli 2012

Le pétanque et le mini club.

22 Juli 2012

La troisième semaine.
Jelle

Actief sinds 10 Juni 2012
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 6261

Voorgaande reizen:

29 Juni 2012 - 26 Augustus 2012

Werken op camping La Plaine in de Ardêche!

Landen bezocht: