Na 1 week.. - Reisverslag uit Ruoms, Frankrijk van Jelle Vroon - WaarBenJij.nu Na 1 week.. - Reisverslag uit Ruoms, Frankrijk van Jelle Vroon - WaarBenJij.nu

Na 1 week..

Door: unjelle

Blijf op de hoogte en volg Jelle

07 Juli 2012 | Frankrijk, Ruoms

Bonjour à tous!

Na 6 dagen hard gewerkt te hebben zijn we lekker een dagje vrij. Het was een leuke, drukke, spannende en gezellige week. Het was allemaal even wennen hoe de dagen in elkaar zitten hier en om een band te krijgen met de groep. Na 6 dagen werken zit ik helemaal in het ritme en zijn de collega's echt supertof, ze willen je met alles helpen als je dat vraagt.
We beginnen s'ochtends om kwart voor 10 bij de box van de animatie om de taken van die dag te verdelen van de sport. Dan heb je van 10 tot 12 het ochtend programma en daarna gaan we met zijn alle lunchen. Van 1 uur tot 3 uur zijn we druk aan het repeteren voor onze avondshow van aankomende donderdag. Daarna hebben we even pauze voor het programma van 4 uur tot 6 uur begint. Daarna gaan we rond half 7, 7 uur weer met zijn alle eten en om 8 uur beginnen de taken al voor de avond programmering wat tot ongeveer 12 uur is. Oftewel het is niet heel zwaar, maar je maakt ontzettend lange dagen.
Tussendoor praten we heel veel met de campinggasten die iets willen vragen of gewoon voor de gezelligheid.

En nu, gaan we sporten en een flinke duik nemen in het zwembad en bruinbakken!

A+

• 07 Juli 2012 - 15:06

Madeleine:

Leuk om te lezen waar je mee bezig bent. Geniet er van, groetjes.

• 07 Juli 2012 - 20:39

Nina:

Bikkels! Heel veel plezier nog en de groetjes aan Nomi. Bisous!

• 13 Juli 2012 - 09:22

Margo&Piet:

Hoi Jelle,
    Leuk dat je te volgen bent op deze site.
    Gister van je vader gehoord.
    Fijn dat het een leuke groep is waar je mee werkt.
    Veel plezier en werk ze!!!!!
    Grtz P&M