Le pétanque et le mini club. - Reisverslag uit Ruoms, Frankrijk van Jelle Vroon - WaarBenJij.nu Le pétanque et le mini club. - Reisverslag uit Ruoms, Frankrijk van Jelle Vroon - WaarBenJij.nu

Le pétanque et le mini club.

Blijf op de hoogte en volg Jelle

30 Juli 2012 | Frankrijk, Ruoms

Salut!

In de vierde week van het franse avontuur hebben we weer veel meegemaakt. Vorige week zaterdag zijn Nomi en ik in plaats van paardrijden door de omgeving naar de dokter geweest, omdat Nomi vrijdag haar enkel had geblesseerd. Vervolgens mocht ze 3 dagen niet werken en 7 dagen niet dansen :(
Ik heb daarom een paar keertjes de mini club overgenomen in plaats van de sport animatie. Dit was weer een hele beleving op zich. Kindjes die absoluut geen zin in de miniclub en kinderen die continu je aandacht willen. Alles bij elkaar is het toch wel erg goed gegaan! We zijn een keer bij het zwembad geweest, waar je van geluk mag spreken als je niet verdrinkt. En de andere keer hebben we een foto rally gedaan. Het verbaasd me hoe snel kinderen zo gek op je kunnen zijn.
Vervolgens hadden we dinsdag een nieuwe grote show waarbij er heel veel extra belichting, rookmachines en een discobal bijkwamen. Veel dansen moeten repeteren in een hitte van ongeveer 40 graden.
Het was echt een supershow en veel goede reacties op gehad!
Dan gaan we door naar de zaterdag. De grote dag, want Jelle moest een pétanque tournooi leiden. En uitgerekend bij mij komen daar 58 personen op af. Wat op zich niet erg is, want je hoeft in principe alleen maar de scores bij te houden. Wat nog leuker is, is dat ze een dag erna ook een prijsuitreiking hebben met een Apéro. Dus lekker aan de borrel met hapjes en vervolgens de prijzen uitdelen. Dit was toch wel een beetje een gestress, maar gelukkig heeft 1 van mijn lieve Franse collega's mij geholpen. :)
Op dit moment zit ik stiekem wel een beetje de dagen af te tellen van over 3 dagen komen mijn ouders en mijn broer voor 4 dagen hierheen! :D
Helaas heb ik vanmorgen samen met Nomi 2 hele lieve vriendjes (Joren en Nathalie) uitgezwaaid die weer terug gaan naar België. Ik wil ze bedanken voor hun enthousiasme en de leuke dag naar Vallon Pont d'Arc en vooral de lieve briefjes die ze geschreven hebben! Maar na de vakantie gaan we voor 1 euro ontbijten bij IKEA Breda! :D
Voor zover de ontwikkelingen in Ruoms.

A

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Ruoms

Werken op camping La Plaine in de Ardêche!

Recente Reisverslagen:

17 Augustus 2012

Laatste berichtje uit Frankrijk!

11 Augustus 2012

Semaine 6.

06 Augustus 2012

Mes parents.

30 Juli 2012

Le pétanque et le mini club.

22 Juli 2012

La troisième semaine.
Jelle

Actief sinds 10 Juni 2012
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 6260

Voorgaande reizen:

29 Juni 2012 - 26 Augustus 2012

Werken op camping La Plaine in de Ardêche!

Landen bezocht: